Můj balíček - MojeDeko - Denisa Tomešková
Můj balíček
Vážený zákazníku,
předně bychom Vám chtěli poděkovat za nákup v našem eshopu. Doufáme, že všechny produkty dorazily v pořádku, bez poškození a přesně podle vašich představ.
Pokud tomu tak není, obratem nás prosím kontaktujte na reklamace@mojedeko.cz
V případě, že zásilka dorazila poškozená, přiložte nám do emailu:
1) Fotografie poškozeného zboží
2) Fotografii štítku dopravce
3) Do předmětu emailu uveďte číslo Vaší objednávky
4) Zvolte způsob řešení (výměna zboží, vrácení peněz)
Veškeré informace k reklamaci naleznete zde, včetně formuláře k vyplnění
Velmi si vážíme každého našeho zákazníka, proto budeme rádi, když se k nám opět vrátíte. Dovolte nám, abychom Vám Váš další nákup zpříjemnili. Pokud nebude zrovna aktuální slevová akce, použijte Váš univerzální slevový kód na další nákup ve výši 5%. Stačí nakoupit min. za 500 Kč a vložit v košíku kód MOJE5
Po sedmi dnech od nákupu Vám z našich stránek přijde žádost o hodnocení Vámi zakoupených produktů. Budeme moc rádi, pokud nám pár minutek věnujete a hodnocení udělíte. Pomůže to jak nám, tak ostatním zákazníkům.
Za hodnocení celého obchodu také děkujeme. Případně můžete udělat ZDE.
Jsme teprve na začátku a stále pro Vás hledáme nové produkty. Chybí Vám v naší nabídce něco? Dejte nám prosím TIP :)