Vrácení zboží a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Stane se to, zboží se Vám nehodí do interiéru nebo není dle Vašich představ. Nevadí, můžete jej vrátit do 14 dnů od převzetí balíčku bez udání důvodu.


Tak a teď, co je potřeba:
1) Zboží je třeba vrátit nepoškozené a v originálním obalu
2) Přiložit formulář naleznete zde: Odstoupení od smlouvy
3) Zboží je potřeba řádně zabalit, nejlépe stejným způsobem, jakým bylo zabaleno.
4) Zaslat na adresu: Denisa Tomešková, Hrdlívská 437, Smečno 273 05

Jakmile k nám zboží dorazí, budeme Vás informovat. Pokud bude zboží v pořádku, obratem vrátíme peníze. Na vrácení peněz máme 14 dnů od doručení balíčku. Snažíme se však zaslat platbu co nejdříve.

REKLAMACE

Prosíme Vás, abyste si před převzetím balíčku od dopravce, řádně zkontrolovali, zda obal není poškozen. Pokud je obal poškozen, zkontrolujte zásilku před dopravcem a v případě poškození, sepište s řidičem na místě zápis o škodě. Pokuste se pořídit foto poškozené zásilky. Zápis je nutný pro další krok k vyřízení reklamace. Jakkoli poškozenou zásilku máte právo nepřebrat.

Po sepsání zápisu, nás ihned kontaktujte na e-mail: reklamace@mojedeko.cz

Pokud na poškození zboží přijdete po rozbalení balíčku, postup se trochu liší v závislosti na tom, jaký dopravce Vám zásilku přivezl.

 

1. Balíček přivezla ČESKÁ POŠTA

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, reklamujte balíček na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné donést v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku). Česká pošta nemusí reklamaci přijmout, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání.

2. Balíček přivezlo PPL:

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s Vaší pomocí reklamaci s PPL vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní - a pořídit fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku). Fotografie nám neprodlěne pošlete na e-mail reklamace@mojedeko.cz, abychom mohli s PPL sepsat reklamaci. O dalším postupu Vás pak budeme informovat.

3. Balíček dorazil přes ZÁSILKOVNU


Zásilkovna bohužel uznává reklamace pouze v případě, když si balíček otevřete přímo na pobočce. Máte-li tedy při převzetí pocit, že by obsah balíčku mohl být poškozený, rozbalte si jej přímo tam a případně reklamaci vyřešte se Zásilkovnou. Pokud rozbité zboží objevíte až doma, pošlete nám e-mailem kompletní fotodokumentaci a domluvíme se na dalším postupu.

Pokud si nebudete vědět rady, kontaktujte nás :-) Se vším Vám rádi poradíme.

 

Vadné zboží

Snažíme se, abychom vše co nejdůkladněji zkontrolovali. Samozřejmě se může stát, že něco přehlédneme. Pokud najdete nějakou vadu na zboží, ihned nás prosím kontaktujte na e-mail: info@mojedeko.cz
Do e-mailu nám prosím napište vadu zboží a přiložte fotografie zjištěné vady, ať o všem víme a zašlete nám, prosím zboží zpět na naši adresu: Denisa Tomešková, Hrdlívská 437, Smečno 273 05
Přiložte reklamační list, který můžete stáhnout zde: Formulář pro uplatnění reklamace

Na vyřízení reklamace máme 30 dnů, snažíme se však, abychom Vám dali vědět co nejdříve. Pokud reklamaci uznáme jako oprávněnou, pošleme Vám buď nový kus zboží a nebo Vám vrátíme peníze. Na veškeré zboží je záruční lhůta 24 měsíců.
Pokud se vada na zboží objeví v průběhu užívání do 24 měsíců, postupujte prosím stejně, jako je uvedeno výše. 


Chybějící nebo zaměněná položka,

Chybí Vám některá objednaná položka nebo jsme se dokonce přehlédli a zaslali Vám jiné zboží? Omluvte nás, jsme přece jen také lidé, co dělají chyby. Dejte nám vědět na e-mail: info@mojedeko.cz a my to dáme do pořádku.


Každopádně vše se dá řešit a my jsme tu pro Vás. :-)

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz