Otázky a odpovědi
Připravili jsme si pro vás nejčastější odpovědi na vaše otázky. Pokud jste nenašli co jste hledali, tak nás neváhejte kontaktovat a my Vám rádi odpovíme na jakýkoliv dotaz.
Jak dlouho trvá dodání?
Pokud objednáte do 6:30, objednávku od nás odchází v ten samý den. Objednávky vytvořené od 6:30 odesíláme následující pracovní den.
Jakým dopravcem zboží odesíláte?
Na výběr máte ze tří dopravců.
- Zásilkovna
- PPL
- Česká pošta
Můžu objednat na dobírku?
Samozřejmě, můžete objednat i na dobírku. Dobírka je však zpoplatněna částkou 54,- Kč. Vzhledem k množství nevyzvednutých a zpět se vracejících objednávek na dobírku se může stát, že před odesláním balíčku budeme ověřovat platnost čísla mobilního telefonu a emailové adresy.
Odkud jsou Vaše produkty?
Našimi dodavateli jsou firmy z Holandska, Velké Británie, Ameriky, ale vybíráme i výrobky z Čech. Ačkoli se sebevíc snažíme, nevyhneme se výrobkům, které jsou vyráběné v Číně, to ovšem neznamená, že jsou nekvalitní.
Jak postupovat, pokud se zásilka po cestě rozbije?
Zásilky pečlivě balíme, ale samozřejmě se může stát, že se zásilka po cestě k Vám, rozbije. Pokud Vám dopravce předává balíček, který je zjevně poškozen, nepřebírejte jej!
V každém případě nás ihned kontaktujte e-mailem na info@mojedeko.cz nebo na telefonním čísle +420 770 616 120
Odesíláte i do zahraničí?
Zatím do zahraničí neposíláme, ale pracujeme na tom. Pokud máte zájem o odeslání na Slovensko, kontaktujte nás před odesláním objednávky na info@mojedeko.cz , nebo v on-line chatu na našich stránkách.
Jaké jsou možnosti plateb?
- Převodem na účet
- Dobírkou, která je zpoplatněná 54,- Kč
- Platbou online pomoci Comgate
Co se stane, když nepřevezmu zboží na dobírku?
V tomto případě se dopouštíte porušení kupní smlouvy a jste povinni uhradit poštovné
a případné manipulační poplatky.
Doporučujeme Vám, přečíst si dokument Co se stane, když si nevyzvednete zboží zaslané na dobírku
Co se stane, když nepřevezmu zboží s platbou předem?
V tomto případě se spolu domluvíme na dalším postupu. Pokud budete chtít odeslat balíček znovu, bude to možné pouze v případě, že uhradíte poštovné z nevyzvednuté zásilky. Po připsání platby ihned odesíláme znovu. Pokud budete chtít odstoupit od smlouvy, můžete to udělat přes náš formulář a částka, po odečtení dopravného, Vám bude vrácena na Vámi zvolený účet.