Otázky a odpovědi

Připravili jsme si pro vás nejčastější odpovědi na vaše otázky. Pokud jste nenašli co jste hledali, tak nás neváhejte kontaktovat a my Vám rádi odpovíme na jakýkoliv dotaz.

 

Jak dlouho trvá dodání?

Pokud objednáte do 6:30, objednávku od nás odchází v ten samý den. Objednávky vytvořené od 6:30 odesíláme následující pracovní den.

Jakým dopravcem zboží odesíláte?

Na výběr máte ze tří dopravců.


  1. Zásilkovna
  2. PPL
  3. Česká pošta

  

Můžu objednat na dobírku?

Samozřejmě, můžete objednat i na dobírku. Dobírka je však zpoplatněna částkou 54,- Kč. Vzhledem k množství nevyzvednutých a zpět se vracejících objednávek na dobírku se může stát, že před odesláním balíčku budeme ověřovat platnost čísla mobilního telefonu a emailové adresy.

 

Odkud jsou Vaše produkty?

Našimi dodavateli jsou firmy z Holandska, Velké Británie, Ameriky, ale vybíráme i výrobky z Čech. Ačkoli se sebevíc snažíme, nevyhneme se výrobkům, které jsou vyráběné v Číně, to ovšem neznamená, že jsou nekvalitní.

 

Jak postupovat, pokud se zásilka po cestě rozbije?

Zásilky pečlivě balíme, ale samozřejmě se může stát, že se zásilka po cestě k Vám, rozbije. Pokud Vám dopravce předává balíček, který je zjevně poškozen, nepřebírejte jej!

V každém případě nás ihned kontaktujte e-mailem na info@mojedeko.cz nebo na telefonním čísle +420 770 616 120

 

Odesíláte i do zahraničí?

Zatím do zahraničí neposíláme, ale pracujeme na tom. Pokud máte zájem o odeslání na Slovensko, kontaktujte nás před odesláním objednávky na info@mojedeko.cz , nebo v on-line chatu na našich stránkách.

 

Jaké jsou možnosti plateb?

  • Převodem na účet
  • Dobírkou, která je zpoplatněná 54,- Kč
  • Platbou online pomoci Comgate

 

Co se stane, když nepřevezmu zboží na dobírku?

V tomto případě se dopouštíte porušení kupní smlouvy a jste povinni uhradit poštovné 
a případné manipulační poplatky. 
Doporučujeme Vám, přečíst si dokument Co se stane, když si nevyzvednete zboží zaslané na dobírku

 

Co se stane, když nepřevezmu zboží s platbou předem?

V tomto případě se spolu domluvíme na dalším postupu. Pokud budete chtít odeslat balíček znovu, bude to možné pouze v případě, že uhradíte poštovné z nevyzvednuté zásilky. Po připsání platby ihned odesíláme znovu. Pokud budete chtít odstoupit od smlouvy, můžete to udělat přes náš formulář a částka, po odečtení dopravného, Vám bude vrácena na Vámi zvolený účet.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz